
پاورپوینت اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 155
حجم فایل: 1176 کیلوبایت
قیمت: 33000 تومان
دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازارشناسی، بازاریابی و مديريت بازار،
در قالب pptx و در 155 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
هدف کلی
تعريف بازاريابي و مديريت بازار
ضرورت بازاريابي
عوامل اثرگذار در خريد کالا
روشهاي مبادله
تعریف بازار
عوامل تشکیل بازار
تعاريف بازاریابی
و …
بخشی از متن پاورپوینت:
هدف کلی:
هدف کلي اين متن آشنايي با مفاهيم اساسي بازار، بازاریابی، اهداف و فلسفههاي مديريت بازاريابي و همچنين شناخت وظايف مديران بازاريابي در موسسات ميباشد.
تعريف بازاريابي و مديريت بازار:
بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخههاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواستههاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع ميباشد.
ضرورت بازاریابی:
1- افزايش نيازها و بالاخص خواستههاي روزافزون انسانها
2- کمبود منابع
2- کمبود منابع
و …